СЕМ си затваря очите за звука на рекламите, алармира Захари Георгиев
СЕМ си затваря очите за звука на рекламите, алармира Захари Георгиев / снимка : dariknews.bg/ архив

Въпреки промените в Закона за радиото и телевизията, влезли в сила от края на юни, СЕМ продължава да си затваря очите за рекламите с различна степен на звук от останалите програми.

Това съобщи пловдивският народен представител от БСП Захари Георгиев.

В миналия мандат той и негови колеги инициираха  промените, които задължиха телевизионните и радио операторите да  излъчват рекламите при еднаква сила на звука с останалите предавания. Тази мярка  масово не се спазва, единственото изключение е БНТ, посочи Захари Георгиев. В пленарна зала предстои да се обсъжда отчетът на  СЕМ и тогава въпросът ще бъде повдигнат от пловдивския народен представител.