Как се прави ефективна интернет реклама?
Как се прави ефективна интернет реклама? / netinfo

Всеки собственик или управител на фирма иска бизнесът му да се развива, но за да стане това, е необходима реклама. С нарастването на интернет потреблението и достъпните цени на онлайн рекламата, тя се оказва най-доброто решение за популяризиране на стоки или услуги сред максимално широк кръг от хора.

И въпреки изброените по-горе предимства, има ли начин интернет рекламата да стане още по-ефективна?

Може ли банерите да се показват в зависимост от това какво съдържание четете? А само в определен час? А само в даден регион?

Отговорите на тези въпроси са „да", и то благодарение на най-голямата българска платформа за реклама на клик Adwise. Вече стартира нова услуга, която предлага на рекламодателите да пускат CPC банери (при които се заплаща не на показване, а на клик) и сами да управляват визиите и посланията си.

CPC банерите ще се показват на страниците на едни от най-големите сайтове в страната и ще достигат до повече от 3,2 млн. интернет потребители в България.

Освен времевото и геотаргетирането допълнително предимство на новата услуга е, че банерите могат да бъдат и демографски таргетирани. Например ако рекламодател от Варна организира състезание по плажен волейбол, рекламата му може да се показва само на мъже на възраст 18-45 години от региона. Може да се показва и в точно определен часови пояс, например вечер от 18,30 до 23,00 ч.

Подобно на текстовите карета в Adwise и банер кампаниите се създават изключително лесно и бързо, а цената на клик започва от 0,25 лв.

Adwise рекламата е насочена към малкия- и средния бизнес в страната и целта ѝ е максимално да оптимизира средствата и усилията, които рекламодателите влагат.

Платформата за реклама на клик помага на рекламодателите да популяризират стоките и услугите си вече пет години, като осигурява максимално ефективно изразходване на вложените от тях средства.